Socialinė pedagogė Gitana Štramaitytė

El. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

            Savaitės diena

Darbo laikas

Pietų pertrauka

  Pirmadienis - Ketvirtadienis

  8.00-17.00

  12.00-12.45

  Penktadienis

  8.00-15.45

  12.00-12.45

Veiklos tikslas

padėti įgyvendinti vaiko ir mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko ir mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.

Veiklos uždaviniai:

  • Ugdyti mokinių socialinius įgūdžius, gebėjimą atsispirti žalingiems įpročiams, organizuoti prevencines veiklas, vesti individualias konsultacijas ir užsiėmimus grupėse;
  • Analizuoti konfliktines situacijas mokykloje, nustatyti priežastis bei galimybes padėti vaikui mokiniui suprasti savo ir kitų elgesį, konkrečioje situacijoje, spręsti su tuo susijusias problemas.
  • Vaiko mokinio problemos sprendžiamos ir veikla vykdoma bendradarbiaujant su kitais mokykloje dirbančiais mokytojais, klasių vadovais, kitais specialistais, tėvais (globėjais, rūpintojais) taip pat pasitelkiant mokyklos bendruomenę.
  • Veikla grindžiama vaiko ir mokinio interesų, orumo, individualizavimo, visapusiškumo, prieinamumo, vaiko dalyvavimo priimant su juo susijusius sprendimus, bendradarbiavimo, konfidencialumo principais.

Veiklos turinys:

  • vertina socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
  • konsultuoja vaikus ir mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
  • numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
  • šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas;
  • inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis, ugdant vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius;
  • atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus);
  • renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;
  • rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą;
  • tvarko ir pildo darbo dokumentus (konsultacijų žurnalą ir kitus reikiamus dokumentus);
  • planuoja ir derina su mokyklos vadovu metinės veiklos prioritetus ir pagal juos rengia savo veiklos programą mokslo metams.

Socialinis pedagogas atsako už kokybišką savo funkcijų vykdymą, korektišką gautų duomenų panaudojimą ir informacijos konfidencialumą, vaikų ir mokinių saugumą teikiant socialinę pedagoginę pagalbą.

Socialinės – pedagoginės veiklos planavimas:

  • Socialinio pedagogo darbo savaitės trukmė – 5 darbo dienos, iš viso 36 val. per savaitę.
  • Darbo laiko paskirstymas ir planavimas gali būti koreguojamas dėl darbo turinio ypatumų ir pasirinktų darbo metodų ar būdų sudėtingumo.

 

Parengta vadovaujantis:
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija Dėl Mokyklos socialinio pedagogo pavyzdinio pareigybės aprašo patvirtinimo 2016 m. lapkričio 2 d. Nr. V-951 Vilnius. https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/7bbad330a19111e69ad4c8713b612d0f